Customer Relationship Management

Uw bestaande (ERP) systeem in combinatie met Customer Relationship Management van SuiteCRM maken de administratieve basis onder het volledige bedrijfsproces. Een optimaal informatiesysteem voor elke ‘customer centric’ organisatie waarbij de volledige administratie en de processen die daarmee direct in verband staan, volledig zijn geïntegreerd.

Omdat alle bedrijfsinformatie in één administratief systeem geïntegreerd is bereikt u met een minimum aan inspanning, een maximum aan rendement. Informatie wordt bewaard, gekoppeld en beheerd in één organisatiebrede, centrale gegevensbron. Hierdoor beschikt u altijd over de juiste actuele gegevens.

Onze consultants zijn zonder uitzondering gekwalificeerd, gecertificeerd, gemotiveerd en uitgerust met ruime ervaring bij uiteenlopende opdrachtgevers. Wij helpen organisaties bij het succesvol implementeren en inzetten van het best passende CRM-systeem.

“Het is niet niets een nieuwe CRM-oplossing invoeren. We wisten dat er iets moest gebeuren, maar waar begin je? Dankzij Neobis is het een pijnloze exercitie geworden. Gestructureerd zijn we afdeling voor afdeling gaan implementeren. Onze klanten merkte direct een positieve verandering.

— Ing. P. Gustin, Strukton

Neobis denkt goed mee en ze kunnen zich goed inleven in het probleem van de klant.

— T.P. Vos, Roos en Bijl Engineers en Consultants