Odoo voor CRM en verkoop
Optimale kennis van je klantenbestand
CRM software voor jouw bedrijf
CRM software vormt de basis voor een goede dienstverlening. Alle contactmomenten met relaties leg je eenvoudig vast en omdat die gegevens op een centrale plek worden bewaard, verbeter je meteen de productiviteit en samenwerking binnen je team. De kracht van een CRM systeem ligt in het inzichtelijk maken van analytische processen en een optimale kennis van je klantenbestand. Neobis heeft een uitgebreide kennis van CRM software, de markt en Odoo. Met deze kennis helpen we je graag aan een passend CRM product.
Wil je meer weten, laat dan je gegevens achter.
Of kijk hieronder voor nog meer details.
Verkooppijplijn
Kies voor een goed gestructureerde sales funnel om controle te houden over je verkoopproces en krijg een beeld van je leads, kansen en klanten. De verkooppijplijn is een visuele voorstelling van je verkoopproces, van het eerste contact tot de uiteindelijke verkoop.
Kansen voor verkoop
Elke verkoopkans moet worden opgevolgd door een verkoper die tijd besteedt aan het maken van een offerte of het annuleren van de verkoopkans. Verkoopkansen wil je direct kunnen opvolgen. Met Odoo kun je ze snel een eenvoudig aanmaken.
Verkoopactiviteiten
Krijg snel inzicht in je verkoopactiviteiten. Met Odoo heb je op elk moment toegang tot belangrijke statistieken die de verkoopprestaties bijhouden. Elk teamlid heeft toegang tot een gepersonaliseerd en individueel dashboard met een realtime overzicht van prioriteiten en prestaties.
Maak analyses
Analyseer je verkooppijplijn met geavanceerde filters, groepen, drill down en meer. Houd de evolutie en groei van je KPI's bij en detecteer trends. Daarnaast kun je statistieken inzien over de herkomst van leads.
Maak online offertes
Creëer eenvoudig een online offerte met Odoo. Je kunt tekst, afbeeldingen en structurele elementen aan de offertepagina toevoegen door blokken te slepen en neer te zetten via drag & drop.